EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-03-12
15:54:39

Gym och Hästpojken

I dag släpade jag min till gymmet. Det är hela 11 dagar sedan sist. Jag har bara inte haft lust, som jag sagt tidigare tror jag så fattar jag inte vad som hände, jag som älskar att träna och sätta upp mål. Jag ska ta mig tillbaka till den goa känslan. Får fundera lite hur jag ska lägga upp det hela. 

Det var jättemycket folk i gymmet vilket jag inte gillar. Jag vill få plats och göra det som jag tänkt göra och inte behöva ändra i mitt upplägg. Jag var där vid ett och då tycker jag minsann att alla ska jobba eller gå i skolan men tänk så fel jag hade. Jag ska nog dit i morgon också fast då tar jag det vid Kvilletorget för det gillar jag bättre och det brukar vara lite mindre folk än på Kungsgatan., speciellt den tiden.  

Hästpojken har släppt ett nytt album. Det  är bara 3 låtar som jag gillar, de andra fick jag ingen direkt känsla för men ska lyssna lite till och se om det händer något. Sommarvin och Samma Himlar har jag hört ett tag så de släppts som singlar men Brinner hörde jag första gången igår och den är bra men deppig. Dock är jag lite nere så jag måste lyssna på den när jag inte är så nere för då kan man bedömma den bättre. 

Tänkte lägga upp den låten Brinner men den finns inte på YT än så det får vänta.

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: