EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-03-07
14:32:54

Gammal T-shirt --> kuddfodral

Fick tipset av Jo i går att om man har någon t-shirt ( i mitt fall många) som man tycker mycket om men som man inte kan ha längre och absolut inte vill slänga. Jag har t-shirts från konserter och så som är för små och de är ju ändå ett minne som man inte bara vill slänga bort. Vet att jag har någon hemhemma också som jag får se till att ta hit hem till Göteborg vid ett senare tillfälle. 

I dag har jag alltså ägnat mindre än en halvtimme till att sy två kuddfodral. Den ena av ;Marit Bergman och den andra av en blodgivartröja. Konserten med Marit Bergman var jag på med min bästa vän Hedda på Gävle konserthus när jag gick i tvåan på gymnasiet. Tyvärr har jag inte så mycket kontakt med min vän längre men tröjan innehåller ett fint minne med henne. 




Peace out
Kommentarer:
2013-03-07 @ 21:29:22
#1: magnus

Coola kuddar du har gjort!!

2013-03-09 @ 09:51:44
#2: tess

Sv: elr hur! Ja du bra fråga! (a) får beslutsångest, vill att det både ska va snyggt och ha en betydelse :)
Åh va surt! :( Hur mycket måste du spara för den igen då?

Va kreativt av dig! Och snyggt vart det också :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: