EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-03-15
13:21:00

Fredag

Då är arbetet för dagen gjort och jag har även hälsat på Janne och Jocke i dykbutiken.  Råkade bli lite fattigare också... oops men jag blev överlycklig när Janne plockar fram några klockor som han hade fått av en snubbe för att sälja, det var lite andra utrustningsprylar också men jag var intresserad av klockorna. Det visade sig att en av dem var en sån som jag har men som är trasig. Den har varit trasig i ett par år och de ställen jag varit in på har inte kunnat laga den typen av klocka så jag har gett upp. Modellen slutade tillverkas också för några år sen så jag har inte kunnat köpa en ny heller. Nu hade alltså bästa Janne fått några stycken olika, bara en var 'min' modell och jag tvekade inte en sekund! Äntligen är jag med klocka igen :D

Jag är en mycket glad tjej! :D 

Kaffe och kanelbulle. Kul att träffa bästa Janne igen också! blev dykprat och tatueringsprat. Börjar planera för påbyggnad på mina blommor, ska gå till Peter i slutet av månaden och kolla läget.
 Se om jag har råd.
Gjorde lite extra många ciabattas idag. Mozarella/pesto/soltorkade tomater och Brie/salami. 
Närbild på mozarella-ciabattan. Fokuset blev lite konstigt kanske. Kul när kameran på telefonen funkar och det inte är någon spricka ivägen  ;-)
 
Jag har huvudvärk och mår lite illa så ska ta det lugnt resten av dagen så jag kan ut på äventyr i helgen. 

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: