EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-03-24
21:32:00

Äppelpaj och Ville

Det blev inte som jag planerade i morse att åka till gymmet och sedan hem efter jobbet. Jag tog bussen till Amelie i stället och vi gick en långpromenad med Ville i skogen.  Både hon och Carl har varit lite förkylda så vi har inte setts på väldigt länge, minst två veckor!  inte bra!  Det blev massor med prat där i skogen och flera tillsägelser till mig som inte sköter mig som jag ska på vissa plan. Jag jobbar på det så att säga. Går väl inte så bra dock.

Vi bakade sedan äppelpaj när vi kom hem och då hade Carl kommit hem med Brook efter biltvätt så det blev en trevlig kväll med massor av gott prat (mest Carl som pratar om allt mellan himmel och jord).  Tror ändå kvällen blev snäppet bättre än det jag planerat :D  tog en promenad hem se och det var skönt.

I morgon ska jag nog dock ta mig till gymmet efter jobbet, jag slutar kl 14 om jag slipper förseningar, ska åka tåg. Dock är jag inte trött för tillfället så får se hur många timmar sömn jag kan få till  innan klockan ringer vid 4.  

Såg precis att mina kära fiskebåtar gav sig ut på sjön igen :(  kort visit denna gång. Vilken tur att jag han gå och hälsa på dem och se till dem när de nu var i hamn. Hoppas de kommer tillbaka snart!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: