EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-03-01
14:41:27

1 Mars

Då är det dags för en ny månad och jagbörjar alltid månaden Mars med att bli ett år äldre och det känns mycket bra. 
 
I morse var det lite jobb och jag slapp åka tåg. Allt flöt på smidigt och bra. Fick gå hem vid 10. Jag åkte då inte hem utan till Amelie och hon hade dukat fram frukost och jag fick paket :D det var så kul att träffa henne igen efter resan och höra om äventyret i Dubai och Kenya. Sedan åkte vi tillsammans in till stan och hon till jobbet. 
 
Gick runt lite och tog vägen längst ävlen en bit för att kolla om det kom någon stor båt men det gjorde det inte. Dock låg Stena Scanrail inne och det var ett tag sedan jag såg henne i hamn, tror hon har legat i torrdockan och blivit omhändetagen.  Även Norden låg där. Tog bilder med mobilden men de blev så kassa då sprickan i skärmen förstörde dem :(   det passerade inga båtar heller vilket var lite synd.  Gick till gymmet en sväng också men det var ganska mycket folk så fick liksom inte så mycket plats så det blev ett väldigt kort pass.  Bättre än inget i alla fall.





I dag 1 Mars är det denna söta fröken som visar sig i almanackan


Ska fortsätta fira mig själv nu  :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: