EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-06-25
18:49:22

Tv-spelkväll och utsikt

Igår när jag hade fixat det mesta till festivalen så träffade jag min kära vän Robin för att dricka öl och spela tv-spel. Jag är ju helt värdelös på tv-spel för jag fattar ju inte hur man styr gubbarna riktigt, blir bra ibland men sen blir det kaos och jag blir dödad. Bättre att Robin spelar och jag kollar på, lika spännande det ju!  Avslutade dock med Singstar och det är jag ju bra på så då vann jag, tycker dock det är otäckt att sjunga men blir ju kul ändå.

Gick sedan till Halta Lotta och käkade middag för sedan gå upp till utkiket och titta ut över staden med öl i hand och musik från telefonen. Perfekt!  Bra avslut innan jag åker till Smögen för att jobba :D

 
 
Sista inför i morgon fixas nu och jag tror inte jag missat något, ska till och hälla upp min Kaptensdryck i pet-flaskor och packa det sista :D Jag är redo för festival! :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: