EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-06-12
19:09:05

Projekt dyktröjor

I går startades projektet Göra om dyktröjor till täcke/filt. Äkta terapiarbete. Satt upp till kl ett föregående natt, det var så kul och jag var så inne i mitt uppdrag att jag inte kunde sluta. Fick avsluta när undertråden tog slut och ögonlocken var tunga, alltså kl ett.   Det är till Amelie jag gör detta, det är hon som är ägare till t-shirtsen. Jag är nöjd men nu är den svarta tråden slut så måste skaffa mer innan jag kan fortsätta. Vi ska också köpa tyg till bakidan. Det ska alltså bli som ett täcke är det tänkt. 

Smart sätt om man har massa t-shirts som innehåller minnen men som man inte använder mer men inte vill slänga.




Sy, sy, sy, sy.....

 
Kanterna ska jämnas till också. Ja gär nöjd! Får bli fler bilder när det är klart. 

Förkylningen är kass och jag är måttligt munter i huvudet men fortsätter bita ihop.

peace out
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: