EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-06-02
19:03:00

Obra helg men båtsyn

Ja, jag tycker faktiskt att vi bara glömmer bort de här två dagarna som precis har passerat.  Jobbat för galet mycket lördag: 06-22.45 och söndag 06-17. Sjuklingar och olyckor är denna helgs ord. Känner mig halvt hjärndöd.  Men som sagt, vi kan glömma det och ta nya tag!

På väg hem från jobbet idag så såg jag att RMS Rahm skulle passera ut genom älven så väntade på henne och sen promenerade jag hem trots ont i ben och fötter. Gick in på Ica en sväng och köpte en yoghurt och fick komplimang för mina tatueringar av en man bakom mig i kön, det var kul :D 


Så trevligt att få se båt igen,  idag blev jag precis så glad som jag brukar bli så sinnet verkar vara i bättre form. Skönt!  RMS Rahm var det alltså som åkte förbi på väg mot Düsseldorf. 

Hoppas den kommande veckan inte kantas av tråkiga saker. Hoppas den blir kul!  Som du märker lever jag på hoppet...

peace out
Kommentar:
2013-06-04 @ 15:07:08

Jag vann röstningen, tack! Vinnaren är dragen, kika in och kolla om det blev du: http://trueborn.blogg.se/2013/may/1topp.html

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: