EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-07-25
14:34:26

Fullt ös

O'hoj!

Ja, nu blir det inte så mycket uppdaterande här. Det är mycket att göra här på dykcentret och jag vill ibland kunna klona mig själv. Men det är kul att ha att pyssla med! Båten går finfint och kör ut massor med dykare på havet till alla olika fantastiska dykplatser :D

Jag och Kristian hoppade i plurret i tisdagskväll och gjorde ett kanondyk. Skönt att man själv kan få filosofera under ytan lite.

Helgen är fullt ös medvetslös med många utfärder och det fortsätter nog med bara något enstaka inlägg här en tid framöver. Min blogg.se-app vill inte fungera och jag har måttligt bra internet så bilder är svårt. Ska försöka lösa det och lyckas jag så märks det ju.

Sommaren är kanon!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: