EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-07-03
09:57:49

Bråvalla sedan Smögen

Ja festivalen var grym! så många bra band som spelade och det var så skoj, har en del bilder men med blogg-appen plus dålig mobiltäckning går de inte att ladda upp, får bli ett senare projekt...

Jag har också anlänt till mitt bästa Smögen igen och kommer nu stanna två månader för jobb på dykcentret. Jag tror och hoppas att det kommer bli bästa sommaren på länge!

Kom och hälsa på mig vettja på Smögen Dyk & upplevelse :-D vill man inte ta del av den fantastiska undervattensvärlden kan man dricka en kaffe och äta en glass :-D

Kan hända det blir glest med inlägg ett tag framöver pga den dåliga mobiltäckningen, jag har nämligen inget internet.

Peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: