EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-01-03
19:14:46

Några mål för 2013

Jag har funderat lite på vad jag ska ha för mål detta år... det är inte lätt, jag trivs bra med livet som det är nu, känner väl att det inte behövs varken mer eller mindre.

Men jag kan rada upp lite hur jag tänkt.

  • Fokusera mycket på dykningen, mer erfarenhet och kunskap vill jag ha
  • Tillbringa så mycket tid som möjligt vid och ute på havet där jag trivs som bäst
  • Sätta upp månadsmål för träningen och utvecklas och bli stark
  • Tänka på mig själv och göra saker som jag tycker är roligt ex. kolla på fartyg
  • Försöka vända negativa saker till något positivt
  • Bli något hyfsat bra på att köra båt och lära mig hur allt fungerar där i kring

Kanske kommer på något mer efterhand men detta är det som dök upp nu. Jag kan ju som sagt sätta upp mål för varje månad också precis som med träningen. Blir nog ett bra år.

 


peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: