EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-01-28
19:25:00

Middag med dykfamiljen och läget

I går bjöd jag min kära dykfamilj (Lisa, Daniel, Annelie, Janne och Magnus) på middag. Det blev mycket gott! Körde såklart mexikanskt, diverse såser och gottigt från det landet avnjöts. Så fint att träffa dem igen :D 

Idag har det varit jobb hela dagen. Först åka tåg och sedan vara i packen. På södergående tåget var det vagnbrist så vi hade bara ett tågset vilket resulterade i att vi fick stå som packade sillar. Ganska trist faktiskt. Det blev dock bättre på hemvägen så tur var väl det.

Jag var riktigt tjurig också, eller jag blev det efter ett tag. Ogillar starkt personer som bryter löften eller talar om saker för fler personer fast man sagt att det inte ska föras vidare. Usch! 

Jag är väldigt trött också, men det är bara att bita ihop, i morgon planerar jag att gå till gymmet efter jobbet. 19:e december var jag där senast... inte ok!  Blev förkyld då och det tog två veckor att bli av med den och sedan var det bara några dagar till Mexico så då ville jag inte träna så jag skulle bli sjuk igen eftersom jag inte var helt hundra frisk. Två veckor Mexico utan träning (förrutom dykningen och promenader och sånt på utflykterna). Sedan har jag jobbat som en iller och haft svårt med att vända tillbaka dygnet och då har träningen kommit i kläm. Men som sagt så beger jag mig dit i morgon efter arbetet. Ska bli gott!

Har fått hem min beställning från CDON så tror det blir sängen tidigt och gotta ner mig i mina presenter till mig själv :D

Ska försöka fixa undervattenbilderna från Mexico denna vecka. Blir att jag åker till systeryster i Linköping i helgen men hoppas jag hinner fixa bilderna innan dess.  Så länge får man njuta av landbilderna :D  Mexico-resan

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: