EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-01-24
14:06:46

Livet under ytan av Klas Malmberg

Jag har nog inte lyckats vända tillbaka dygnet än ändå. Igår kunde jag inte inte sova på kvällen trots att jag varit uppe sedan strax innan fyra. Märkligt. Slutade läsa vid halv två och kände att nu får det vara nog, såklart somnade jag bums då. Vaknade vid åtta i morse och tänkte att det var duktigt gjort ju, men gick jag upp? Nej. Ur sängen kom jag halv två, inte bra. Måste försöka komma tillbaka i vardagen igen!

Igår var jag, Magnus, Annelie och Janne på Klas Malmbergs boksläpp av hans första bok: Livet Under Ytan. Klas är marinbiolog och en väldigt duktig undervattensfotograf, dessutom en bekant i mitt dykomfång så det var roligt att träffa honom med familj och sedan höra på en fantastisk föreläsning om den värld jag trivs så bra i, nämligen den under ytan.


Den här boken kommer att användas flitigt nu när säsongen för dykningen i vårt Sverigeland drar igång. Det är väldigt tydliga bilder och små korta texter, sen finns det linjer som man själv kan anteckna på. Superbra!  

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: