EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-01-06
13:51:54

Eleonora Maersk

Jo, det är ju så att min skönhet kommer till stan nu när jag är borta. Lite surt får jag säga. Visst, jag har sett henne två gånger innan men det kan inte hjälpas, vill se henne igen!  Hon är påväg till Århus nu så det borde vara så att hon kommer till Göteborg på tisdag som vanligt. Men det är bara att vänta till nästa gång, dvs. drygt 85 dagar om hon kör samma rutt som vanligt och utan problem :D

Jag har förhoppningar om att det kommer vara ljust när vi flyger från Amsterdam och att vi flyger över hamnen i Rotterdam för då kanske man kan skymta en och annan båt. Förutsatt att jag sitter så jag kan se ut. Så spännande att åka till Mexico, ska hålla utkik på båtar där också. 



Hoppas på fint väder när jag kommer hem igen om två veckor så får jag kolla på någon av de andra Maersk-damerna :D

peace out 
 
Kommentar:
2013-01-06 @ 23:30:59
#1: Inger

Hej Vännen,
En kommer till GBG och en skönhet åker till Mexica.Dåär det balans i GBG i alla fall.
Ha det så massor bra och njut fina dyk i Yucatan området. Är allt suktad så det heter duga.!
Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: