EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-02-20
20:58:57

Sving med kettelbell

Var en sväng till gymmet idag också. Blev fokus på ben och de fick bränna ordentligt. Fortsätter med kettel-bellsen och det går väldigt bra och det svider som attan! Gött!  Testade att göra utfall på ett annat vis än jag brukar också. Man har den bakre foten på en bänk och jösses vad det kändes, garanterat träningsvärk i morgon! YES!  

Gjorde även några svingar.

Det är ben, rumpa, axlar och rygg som jobbar. Svingen uppstår när man trycker ifrån med benen. Testa om du inte gjort det! Dessutom väldigt kul!
 Eftersom jag har lite idétorka på benövningar utöver de jag redan kör med de fria vikter så körde jag lite i maskinerna också bara för att få lite extra. Jag fokuserar att bara köra med fria vikter då det tar mer tycker jag. Ska utforska arkivet med fria vikter och lära mig fler övningar! :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: