EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-02-06
15:54:39

Pyssel i boet den god dag som denna

Den lediga dagen tog sin början i soffan med smaskig frukost och andra delen av den nya danska serien Dicte. En väldigt spännadne serie! Den går på tv4 nu men jag missade dem på tv så laddade ner dem. 

Hunnit med att tvätta, städa akvariet och störa grannarna med hög musik. Kan nästan inte bli bättre. Håller också på att få ner ett foto-redigeringsprogram så jag kanske kan få någon ordning på det blåa i bilderna under vattnet, får se om jag lyckas.

Ute är vädret väldigt trist så det är inte så att jag vill gå ut i onödan, bara den korta promenaden till tvättstugan. I kväll ska jag följa med Annelie till stallet och klappa på hästarna, det ska bli skoj :D  

Ska se om jag hinner iväg och storhandla lite också, det behövs och i morgon vet jag inte om jag hinner då jag ska träffa Jo och åka skridskor på Heden, det ska bli skoj! :D   får se till att njuta och göra massor med saker dessa lediga dagar så man orkar sig tillbaka till kneget på fredag och 7 dagar framåt innan nästa ledighet :D 

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: