EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-02-11
17:23:00

Ny jacka och Thåström har fått sällskap :D

JIPPIII idag kom min nya vinterjacka på posten :D  och jag kunde ha den! Helt fantastiskt! Nu behöver jag inte frysa längre vid de kallare graderna. Den gamla har jag haft i fyra vintrar och den börjar bli lite sliten och håller inte värmen som den gjorde i början. Jag har letat och letat och äntligen hittade jag en som jag gillade (är fruktansvärt kräsen). Hade tänkt någon i en glad färg först men de fanns inte så många, jag får nöja mig med min lila regn/vind jacka och så tänkte jag att man får färga tillsig med glada halsdukar och sjalar i stället.


Såååå nöjd!   jaja, jag har inte tagit bort lappen, blev så exalterad när den passade så bra att jag virrade bort det.




Sedan så har jag satt upp mina Frida Kahlo bilder som jag köpte Mexico, två foton och ett självproträtt, på min Thåström-tavla. Så nu har min favoritmusiker fått sällskap av min favoritkonstnär. Har tänkt jag ska fixa en ram till henne också men hittar ingen som jag tycker passar och vet heller inte var jag i så fall skulle sätta upp den. Så detta blir perfekt så länge! :D
 
peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: