EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-02-16
19:40:00

Mitt goda sällskap

Efter middag och en längre kvällspromenad däckade Ville igen. Spännadne liv att vara hund. Äta, gå promenader, sova...  han är så go, väldigt trevligt sällskap denna lilla bruna bäver!  Han snarkar också, värre än syrran ;-)



I kväll ska vi kolla på Melodifestivalen, eller jag i alla fall, min tröttmössa till kompanjon sover väl. Blir första deltävlingen jag ser, har haft annat för mig de andra lördagarna så det kan bli kul. Lugn kväll :D

peace out
Kommentar:
2013-02-18 @ 08:07:05
#1: Syster

Meh, förtal! Tur att någon är värre i allafall. Johan brukar ju inte störa sig så mycket på det tack och lov, men nu den senaste månaden då jag varit lite förkyld så har han sagt att det varit värre än vanligt :P Hmm, kanske måste skaffa oss en hund som också snarkar, så kan jag skylla på den :P Eller, neh, men det verkar mysigt även om han är lite för stor som knähund :D
KRAM!

Svar: Tihi jag tror på att ni ska skaffa en hund som snarkar ännu högre :D eller kanske låna hem Ville lite :D det finns ju sådana "näsplåster" som ska vara bra, kanske värt att testa just när du är förkyld(?)
Nu ska Ville och Jag gosa innan jag far till jobbet :D
Kramen :D
EllenElinor

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: