EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-02-15
11:35:05

Ledig i 3 dagar

Nu väntar ledigt i tre dagar. Det är Ville och Jag tillsammans. Vi ska gå långa promenader och leka i massor. Har hittat en inhängnad nära där jag bor som jag tänkte gå till någon av dagarna eller flera, då får han springa och bli riktigt trött. Idag ska jag få sällskap av min kollega Ellinor också vilket blir skoj.  Senare ikväll ska jag på konsert med Daniel, på konserthuset. Det är Jonathan Johansson osm spelar, blir nog bra, längesen jag var på konsert och den här killen har jag inte lyssnat så mycket på.

Måste hem till mitt hem idago också så att fiskarna får mat, de är nog lite hungriga nu. Hade nog tänkt gå till gymmet också men får se om jag hinner idag eller om jag får spara det till i morgon. Jag har också laddat ner några avsnitt av Mighty Ships, men det verkar som att kvaliteten inte är så bra på dem. Jag har fyra säsonger men alla avsnitt är blurriga och går inte att kolla på, jag vet inte om det är min dator det är fel på, vädligt synd. Jag tror att avsnittet om Faust är bra men jag ville helst se det med Emma Maersk men det funkar inte. Blir lite smått arg för det, men problem är till för att lösas så får ta tag i det och klura ut hur jag ska göra.

Dagen blir nog bra tror jag!


peace out


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: