EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-02-23
18:14:07

Lång jobbdag som gått fort

I morse var det upp kl 5 som gällde. Lite segt var det men så fort man kommit upp är det oftast inget problem. Jobbade 6-17 så det var lång dag som väntade, vilket också är okej när man är förberedd. Det känns som att allt har gått fort idag. Mathias som var min reserv stannade kvar 1,5 timme och hjälpte mig klart med alla mackor, det var snällt. Sedan bara rann tiden iväg och det var plötsligt slut. Fick dessutom skjuts hem av Lisa och Daniel, fick ett hemma-bio-system av Daniel, ljud alltså. Ska väl försöka plocka ihop alla delar och få ordning på det, får se om det blir ikväll eller om jag spar det till en annan dag. 

I morgon är det kortare dag, bara 6-12 och då blir det gymmet och sedan en sväng till Amelie och Carls lägenhet för matning av sköldpadda och fisk. Får nog sällskap av Lisa och Daniel på kvällen för de ska låna min bäddsoffa då de håller på att flytta. Blir skoj!


Är väldigt trött i fötterna efter denna dag så helst vill jag inte resa mig ur soffan alls faktiskt!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: