EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-02-08
09:06:36

Kanonstart på dagen

Kanonstart på denna fredag men mina kära leverpastejsmackor och havregrynsgröt. Tror inte uppladdningen inför denna dag kunde bli mycket bättre.  Dagen bjuder på jobb 10-17 och sedan hade jag tänkt ta mig till det kära gymmet. Det har inte blivit av att jag tagit mig dit på ina två lediga dagar, känna som att det var mycket annat som kom i vägen eller som kändes bättre att utföra än just ett pass där. 

Det var superroligt att åka skridskor igår med bästa Jo. Det var dock väldigt kallt och det fläktade lätt så det blev inte så lång stund. Sedan gick vi på franska cafeét och drack varm choklad och åt en smaskig bakelse, vet faktiskt inte vad det var för bakelse annat än att det var väldigt gott. Vi var och hälsade på hennes mamma på jobbet och drack en kopp te och pratade med henne. Därefter hem till Jo för mer te-drickande och äta semla. Så fint att träffa henne igen!

Ikväll kanske det blir fest hos en kollega men jag börjar trappa av och känner mig inte lika taggad som innan men vi får se hur jag känner i slutet av dagen, känner mig lite seg trots massa sömn. Börjar dessutom kl 6 i morgonbitti och tänker inte göra om det jag gjorde för två veckor sedan dvs. komma hem halv fyra på morgonen och  sova 1,5 timme och sedan gå till jobbet. Inte det smartaste draget jag gjort.  Men det återstår att se vad jag hittar på :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: