EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-12-16
16:15:00

Veckans första tenta godkänd

Första tentan för veckan avklarad! Gick kanon! Klarade mina mål. Johan testade nämligen ett nytt sätt att rätta och det var då så att vi fick föra in våra svar i datorn och få reda på resultatet direkt. Så när vi gick ut från salen så visste vi om vi var godkända eller inte. Alla samlades sedan på eftermiddagen och vi gick igenom allt och så fick man överklaga om man var missnöjd med något eller om något blivit tokigt ifyllt. Smart sätt tycker jag!

Navigation ooch tidvatten var ämnena och jag klarade båda :-D jag hade nog blivit redigt förbannad om jag kuggat för detta känner jag mig så säker på. Det var något ynka mätfel och sedan ett litet räknefel på första delen, slutade på 81,6 % (12,25/15 poäng) vilket är en 4:a i betyg (5 är högsta betyg). Del 2 var tidvatten och där slutade jag på 73,3% (7,33/10 poäng) vilket då är en 3:a. Jag är nöjd, blandade ihop lite siffror i tidvattendelen men jag är nöjd att det blev ett högt godkänt så att säga. 


I morgon är det sjörätt som gäller och den vill jag bara bli av med, det har varit så dålig organisation på den kursen så jag är bara sur. Nu på eftermiddagen fick vi det sista materialet som vi ska plugga på inför i morgon, dåligt! Det kommer bli den andra kursen som sågas i en utvärdering det är en sak som är säker.

Well, well, bara att bita ihop och ge allt i morgon!

peace out
Kommentar:
2013-12-17 @ 10:58:26
#1: tess

Skönt för dig! :D

sv; Haha nej missade det tyvärr (;
Ja men vi får satsa på det ;D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: