EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-12-01
13:57:14

Soffdag

Det var fest igår med kollegorna. Det var kul. Det blev lite quiz, ''med andra ord''-spel, lite smaskigt tilltugg. En lyckad kväll. Idag är en soffdag för sega mig. Jag hade tänkt åka till frihamnen och titta på det tyska krigsfartyget Braunschweig som ligger för öppen visning men jag har inte så mycket ork. Jag gick upp vid ett och mår inte bra och visningen är mellan ett och tre. Stress idag är inget att rekommendera för min kropp så jag hoppar över det. Allt ska ske i lugn takt idag. 

Hade varit fräckt att se henne på nära och och gå ombord och så men jag tänker inte plåga mig själv med solljus i ögonen och stark vind som drar i kläderna. Soffdag känns mer okej

 
peace out
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: