EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-12-04
12:57:00

Skrivningar och båtspaning

På förmiddagen gällde tenta i 'Sjöfartens miljöpåverkan' och nu på eftermiddagen är det dugga i Sjömanskap. På duggan är det bryggrutiner, ankring, gång i hårt väder, nödsituationer och förtöjning. Under lunchen/pausen mellan dem gick jag ut och gick i solen och passade på att kolla till KBV 001 Poseidon som blir ompysslad i dockan. Fick även se Tell bunkra Juttan men solen lyste så starkt i motljus så bilderna blev nästan svarta :-( men en bild på Poseidon fick jag i alla fall :-)Let's go Sjöman!peace out
Kommentarer:
2013-12-05 @ 08:45:36
#1: tess

sv; Jaså? Också kärlekstrubbel?
Heheh läser och följer henne (a) Hon är grym :D
Ja asså om det inte skulle vara för att jag antagligen skulle känna en sån jäkla press och aldrig känna mig bra nog för att ställa upp så hade jag nog velat prova!
Fan va man skulle få kämpa : D

Tack och desamma :D

2013-12-05 @ 08:47:20
#2: tess

sv; Ja det där har jag provat! Grym träning! Alla typer av böj tar ju som fan! Nöter det mesta med det nu! Håller på att bygga upp knäna igen bara, så kan inte ha så mycket vikt, därför är det vädligt bra med dessa pumpövningar där man inte behöver så mkt vikt men får resultat ändå :D

Hur går det för dig nu då? :))

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: