EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-12-30
14:16:00

Rosor från The King!?


Ja, jag tycker vi säger så! Självaste Elvis kom och gav mig rosor... helt sant faktiskt! I alla fall i Landet-Nästan-Vaken.... eller så var det så att självaste Elinor tyckte de var så fina igår när hon gick omkring på Coop och bara kände att hon ville ha en bukett rosor, om ingen ger en rosor så får man ge sig själv :-)  Delar en flaska vin med The King istället...


För övrigt så fixade jag med akvariet idag. Var på Hornbach och köpte lysrör, lite nya växter och lite knark. Fyllde på med lite vit sand som jag hade liggande och det blev genast en trevligare look. Ljust och fint! Nu ska växterna bara växa till sig lite, har rensat då de som jag hade blev så fula. Jag är fortfarande i valet och kvalet att köpa fler fiskar, tror de jag har är så onda och tänker äta upp de nya, så törs inte. Ska snacka med Janne och Magnus om saken!


Försov mig i morse och vaknade av Jessicas är-du-på-G-sms? . Slog personligt rekord att ta mig till jobbet, från att kliva upp ur sängen till jag var på jobbet tog 28 minuter(!)  var utanför dörren efter 7 minuter och sprang som en galning, tur bussen har den takt den har (och att jag han med den) så pulsen kunde lugnas innan nästa spurt mellan buss och jobb. Ojojoj, morgonträningen avklarad på ett kick! :-D  

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: