EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-12-10
17:12:00

Musikhjälpen 2013

I går började Musikhjälpen 2013. Årets tema är "Alla Kvinnor Har Rätt Att Överleva Sin Graviditet". Jag var där med Robin när Sarah, Kodjo och Emma låste in. Vi stog där ett tag och lyssnade på dem och jag tycker detta är ett sånt fantastiskt projekt som de startade med för några år sedan! De kommer sitta inlåsta i glasburen tills på söndag och endast få flytande föda att äta.

 




I morgon så ska jag dit klockan 8.30 och kolla på Top Cats.

Jag har varit väldigt trött idag. Helgens jobb och jobb igår morse samt en öl med Robin på det så tog det på mina krafter. Somnade 3 timmar på soffan när jag kom hem från skolan idag. Jag satt inte kvar och pluggade med de andra så länge, kände inten lust till det. Var nog bra att få sova lite. Det känns inte alls som att det är tentavecka nästa vecka, ingen hets alls och jag känner mig nte stressad (bra men ändå obra). Jag känner mig bara utmattad, de senaste dagarna har varit omtumlande men mycket tankar och så jobb och plugg på det. Lite överkokt kan man säga.

Siktar på att morgondagen bli kanon!

peace out 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: