EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-12-02
17:54:00

Måndagsutflykt och rötott

Min klasskamrat Lisa och jag gjorde en utflykt i dag på vår lediga dag. Vi gick till Emigranternas hus och kollade in Titanic-utställningen och även den utställningen de har om just utvandringen till Amerika. Det var spännande och efter det gick vi till ett café i Haga och smaskade på kaka och cola. Det blev mycket promenerande också vilket var skönt i höstsolen, ja för jag tycker då det är höst fortfarande trots att vi påbörjat december.


Tog mig en långfrukost framför tv:n innan jag begav mig till stan. Mycket skönt med lite lugn innan dagen börjar på riktigt!

Kaffet smakar som godast när man inte behöver stressa i sig det utan kan njuta av varje klunk :D   Jo och som synes så färgade jag håret igår, kunde inte hålla mig, mycket nöjd!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: