EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-12-06
21:25:00

Frilla testad

Lite långsamt så här på fredagkvällen så efter att ha gjort av med energi i form av benböj och utfall i vardagsrummet, kollat på tv, plockat fram kläder inför morgondagens konsert och studerat hur man gör frisyrer på Youtube så övade jag själv. Min favorit är PinupDollAshleyMarie där man kan hitta massor. Sen har ju hon helt annat hår än mig, tror minsann jag har en del kvar att lära så jag testar vidare. Tittade på ett klipp hur hon förbereder håret och insåg att en hårfön behöver jag minsann, nu när jag har långt hår kan det till och med behövas ändå även om jag inte ska göra någon rolig frisyr.  Jag är nöjd med dagens frilla. Nöjd minsann men som sagt vill jag öva mer och det kommer bli mycket bättre. Hon hade en rosett och placerade den på sidan men någon sådan äger jag icke, funderade på någon blomma för det har jag några, införskaffade några röda blommor som jag ska ha i håret på jobbet under jul eftersom jag ska åka tåg, lite extra fin. Jag vill få till snurren i luggen bättre, ska göra den många gånger så blir det säkert kanon sen :D

 Självklart är det pålagt lite färgeffekter på fotona. Fick även till dem hyfsat bra trots att jag bara tog med mobilkameran.

 
peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: