EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-08-27
08:14:00

Mærsk McKinney Møller i Göteborg

ÄNTLIGEN!!!

Självklart var jag på plats när världens största containerfartyg anlände till Göteborgs hamn i morse. Kring halv fem skymtades det stora fartyget. Hon är den första i Triple-E klassen som anländer. Hon är 400x59 meter och kan ta 18000 containrar. Nu syns hon och Jag fick ett stort leende och det var så häftigt.

Hon är så vacker! Alla bilder är tagna med mobilen därav den varierande kvaliteten. Min kamera är inte den bästa så det blev inte mycket bättre med den tyvärr. Men jag är så nöjd som det är ändå.  

Peace out
Kommentar:
2013-08-27 @ 17:35:01
#1: 1

Även om kvaliteten på bilderna lämnar en del i övrigt att önska så är jag glad att du tagit bilder! Läckert!

Svar: Jo, jag håller med att det är synd med kvaliteten. Ska se om jag kan göra något med de som är från kameran men de såg inte så bra ut de heller tyvärr, kanske någon är lite bättre är mobilbilderna i alla fall. Ska kika på det.
EllenElinor

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: