EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-04-16
06:14:55

Välkommen Tisdag

Denna tisdag ser ut att bli lång. I kväll är det AW som gäller och det ska bli kul! Hoppas bara att jag hinner få mig någon timmes sömn när jag kommer hem så jag inte är helt väck. Kaffet smakar extra bra så här på morgonen så det blir nog ett antal koppar så man håller sig på ett vaket plan.






I morgon ska jag tillbringa dagen hos Peter på A Laidback Tattoo, jag ska bygga på lite på liljorna, jippiiii!

Igår åkte min käraste storasyster <3 till andra sidan jordklotet för att resa runt bland alla kängurur. I sex veckor är hon borta, även om vi ses sällan så kommer man sakna att ha henne bara ett telefonnummer bort. Men jag tror hon får en fin upplevelse!

Jag välkomnar tisdagen med öppna armar!

Peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: