EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-04-21
18:18:42

Söndagsjobb

Idag blev jobbdagen bättre. Ingen sjukskrivning och allt kunde göras i maklig takt, det är det bästa!

Kalaset hos min kollega igår var trevligt, blev inte så långvarigt där men fick träffa gott folk och prata lite. Det blev bara jag och Robin som gick ut sen och vi hamnade på Clooney's som ligger i samma byggnad som Gamle Port, mycket fint ställe. Det skulle börja en live-spelning där men vi tröttnade innan det och gick hem. Jag var hemma vid halv två så det var inte farligt alls. 


Tatueringen läker fint och börjar flagna nu, ser inte så mysigt ut faktiskt. Det är lite svårt att komma åt att smörja själv, har konstruerat ett hjälpmedel av en stekspade... gäller att vara kreativ ;-)

Nu är det bara tre jobbdagar kvar innan jag drar norrut och hemhem för några dagar. Ska bli fint att träffa Mamma och Pappa. Tror syster skulle komma hem en dag också. Sen har jag ju min kära vän Tim som ska besökas, han ska bli pappa i augusti och vi har inte setts sen juni så det är verkligen dags! 
 
Söndagkvällen avslutas med bokmys i soffan, inte mycket kvar i min  bok och den är väldigt bra :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: