EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-04-07
18:46:29

Soliga Söndag

Till skillnad från gårdagen så blev denna kära söndag precis som jag ville. Det var inte så mycket kvar i köket när jag kom, bara sallader och ciabatta. Det skulle göras extra många sallader idag eftersom det är banarbete i morgon och alla som serverar på tågen måste ha lite extra med sig för pausen är inte på basen utan man vänder i Mölndal. Jaja, nog om det. Jag han med allt övrigt också i lugn och ro.

Här är bilder på alla våra pastasallader som vi har i vårt sortiment. Det är 4 stycken:


Tonfiks, ost och skinka, grekisk och sist chilikyckling



Jag tog en promenad hemåt efter jobbet, man får passa på när det är så soligt och fint. Stannade dock till på Ica i Brunnsbo och skulle bara handla tandkräm... blev mycket mer så kassen blev så tung att jag tog bussen resten av vägen. Det blev lite påfyllning av min sillhylla i kylskåpet. Glad att jag hittade förra årets" årets sil"l från Klädesholmen. Jag misade den då så får smaka den nu i stället. Idag blir det inte sillmiddag, det får räcka med två dagar i rad, en vilodag kanske är bra. Får bli sill i morgon så jag får prova den nya.



Icebeam ligger på Gotenius varv... så fin färg på den tösen tycker jag minsann. Turkos är min favoritfärg!


peace out



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: