EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-04-13
09:09:58

Jobbfokus

Ja idag ska jag jobba, i morgon med. Egentligen ska jag vara ledig men när bossen ringde och frågade om jag ville jobba så kände jag att det kan jag ju göra, känner inte för att göra något ändå så bättre att knega lite och få lite kosing än att ligga på soffan och inte göra någonting. Det blir 12 dagars jobb i rad, kanske inte så bra men man tänker inte lika mycket när man jobbar och det är bra. Bra att ha ett arbete att fokusera på.

I morgon ska jag i alla fall gå och titta på den där ubåten eftersom jag slutar klockan 12. Jag är väldigt trött så sömn ska jag väl få också. Jag har fortfarande ont i min axel, det har varit sen i tisdags, det är bättre men inte fullt bra. Det kändes bättre när jag tränat igår  (ingen axelträning)  och sen hade jag vetekudden på samt låg på spikmattan innan jag somnade. Nu kan jag i alla fall få på och av tröjan, det var svårt innan. Så det går nog över.

Snart börjar arbetet och det slutar kl 17, då blir det handla lite och sen hem och sova. Igår somnade jag klockan åtta så tippar på att det blir liknande idag.

peace out 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: