EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-04-05
17:56:00

Fonetiska alfabetet

Ja, då kör vi igång fredag till fredag jobbandet. Ledigt först nästa helg. Känns ändå okej, det brukar gå bra. Dagens arbete har gått fort, fast jag har hunnit med en del ändå. Fortsätter i morgon men inventering av uniformer och avfrostning av frysar. Hoppas det inte inträffar något skit för det orkar jag nog inte med denna helg. 

Jag kom på att jag skulle lära mig det fonetiska alfabetet. Kan vara kul att kunna, man vet ju aldrig om man kan behöva använda det.  Kommit halvvägs än så länge så snart kanske det går att rabbla :-)


Denna kära fredagkväll ska nog bli lugn med tv och kanske bokläsning. Kanske kommer på något mer man kan lära sig... man vet ju aldrig.

peace out
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: