EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-04-09
14:35:57

Försovning

Ja i morse ringde min kollegaMathias mig kl 05.09 och frågade var jag var... då låg jag i min säng....   så kan det gå när man inte kollar att det står rätt dag på mobilalarmet innnan man lägger sig. Tiden stämde men inte dagen, suck!  Jag var ändå snabb och var på jobbet 5.45 och Mathias plus Ivelyn som hjälper till i köket hade redan börjat och allt frlöt på bra så jag var klar vid elva.

Jag tog mig efter avslutat pass till Peter på A Laidback Tattoo. Snackade massor med honom och bokade tid så nästa vecka på onsdag färglägger jag min kropp lite mer :D  

Känner mig lite seg faktiskt och är inte taggad att röra en fena till denna dag. Ska nog sitta i soffan hela eftermiddagen tills det är dags att krypa i säng. Känner inte för att göra något vettigt alls!

peace out 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: