EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-09-06
19:18:20

Tid

Ännu en dag med köket. Det tog lite mer tid än vad jag hade planerat då vi lite fel i en leverans som jag fick ringa om så blev klar med frukostfrallorna lagom till 11 och sen ville jag hacka alla grönsaker så Melanie som hade andra halvan av packen skulle slippa det eftersom det var andra grejor att fixa med. Sedan skulle jag fixa bröd-beställningen, kunde säkert ha bett Henrik om det men ville testa själv och lära mig, så kände att jag kunde fråga om hjälp ifall det skulle dyka upp problem. Gick därifrån vid ett och då cyklade jag till Amelie och vi gick långpromenad med Ville och kollade sedan på film (Friends with kids) JÄTTEKASS!!!! jösses, se den inte!

Vi åt lakrits också, det var gott! 
 
Väl hemma, blöt efter att ha cyklat i regnet, är jag trött så blir tidigt även denna kväll. I morgon far jag till Smögen igen. Ska bli gott! Längtar! 

Ska vara båtvaffe på lördagförmiddag och sedan dyka på eftermiddagen. Blir nog dyk på söndagen också. Ska bli gott att bli blöt igen. Har längtat!    Smögen <3

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: