EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-09-10
17:50:44

lilla Estelle kommer till stan :D

I morgon kommer jag ha stenkoll på vädret och egentligen vill jag strunta i om det regnar när jag ska slutar i morgon eftermiddag... jag vill så gärna se Estelle!!!  nu var det alldeles för längesen jag var vid Tångudden så måste nog dit igen, och med tanke på att det är Estelles tur att anlända så vill jag inte missa det. Har missat Emma, Elba, Essen och Evelyn så det börjar bli dags nu känner jag att knata dit. Dock visar prognosen regn i morgon och jag jobbar 5-17 vilket kommer innebära att jag egentligen vill hem och sova. Regn+trötthet= vill hem så fort som möjligt.  


Tur MarineTraffic finns så jag kan kolla på dem i alla fall :) fast det är mer skoj att se dem i verkligeheten!
Estelle Maersk  Bilden är tagen i untanför Danmark
 
peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: