EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-09-18
14:44:00

Förvirrade hjärnan

En riktig tröttmössa är vad jag är just nu. Jag känner mig lite dimmig i huvudet och det känns som att jag har glömt något hela tiden. Nu blev det lite ändringar på jobbet också så det blev att jag ska vara ledig i helgen men jobba nästa och då åker jag och vilar upp mig på mitt bästa Smögen, min hjärna kokar över snart!  Dock var det tänkt att syrran skulle komma och bo över i helgen för hon skulle kolla på något jobb i Ängelholm så när jag kom på det blev jag ju skitnervös att jag hade glömt henne och att det bara skulle bli skit av allt. Det löste sig dock då hon inte ska komma för den där människan som har stallet inte hört av sig så där räddades min hjärna.  Sen skulle min kompis Frida från Sthlm komma som nästa helg då jag egentligen skulle vara ledig men så blev jag ju inte det och kom på det vilket gjorde att ännu en klump i magen bildades... precis när jag ska smsa henne om läget så smsar hon om hor kul det ska bli att ses, så det var bara att svara som det var att det blivit massa ändringar... dock var det okej för henne så vi tar det längre fram. Hade så gärna velat träffa henne! <3 alldeles för längesen nu!

Sen blev jag så glad först för mina vänner ska dyka i helgen och jag tolkade det igår som att de skulle till Smögen hela bunten så jag blev lycklig. Sen fick jag svar att det var ju denna helgen alla skulle till vättern och dyka... suck, vad trött jag blir på mig själv! Jag visste det egentligen men eftersom jag som det var sagt skulle jobba så hade förvirrade hjärnan sorterat bort den detaljen. Så de dyker där och jag på Smögen... jaja, får samköra en annan gång, dyksäsongen är ju inte slut än på ett par månader :)  

Ser fram mot Smögenvistelsen och ska försöka att bara slappna av och vila. Dyka, åka båt, hjälpa till, basta och ta en och annan öl. Jag jobbar för mycket de timmar jag är på jobbet tror jag, så jag blir helt slut när jag väl sätter mig ner och slappnar av. Hmmm...är sånt kanske inte bra :(

I kväll ska jag på bio med Lisa. Någon fransk film från filmfestivalen. Fick två fribiljetter av henne och hon skulle också gå... fast har inte hittat någon som kan ta den andra jag fick så blir nog bara Lisa och jag. Kommer bli trevligt, gillar bio!  Jag är ledig onsdag och torsdag så ska försöka koppla bort jobbet då. Kanske träffa Ville von Buso något, det kanske jag behöver :)   

Edith Maersk är i hamn och jag hade tänkt åka och kolla men är alldeles för paj i huvudet :(  synd :(

Måste nog ta en tupplur nu för att inte somna på bion.


peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: