EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-09-28
19:15:56

13 timmar senare är fötterna fria

Jodå, blev en lång jobbdag idag... från 4.50 till 17.50 befann jag mig på arbetet. Min energi har hållt i sig hela dagen och jag har fått väldigt mycket gjort. Jag planerar att vara lika effektiv i morgon. Humöret är ju som en våg och nu väger det över på den positiva sidan, får ju passa på att ge järnet då. Det enda jag vill klaga på är mina händer som blir så torra, får självsprickor och det svider så när man tar desinfektionsmedel på   :(   ajajaj   :(

I morgon och söndag är det jobb 6-17 och jag ser fram mot att tomta runt och fixa. Det är dock mycket folk på tågen denna helg, eller det har varit både idag och igår också för bokmässan är denna helg. Det är så svårt att beräkna hur mycket man ska lägga på. Det är ju begränsat antal mackor jag har också och det ska räcka till alla. Kaffet tar slut också, där är det ju begränsat med plats på vagnen och jag har skickat med två extra termosar på många av turerna idag (mer är 10 liter kaffe totalt på varje vagn alltså) och det har ändå inte räckt. Alla vill ha kaffe!


Hade själv velat gå på mässan men det finns inte direkt tid känner jag. Jag kände först när jag kom hem och släppte ut fötterna ur Dr Martens kängorna och satte mig i soffan att jag var lite trött. Tror det blir en dusch och ett avsnitt av Deadliest Catch innan sovdags. I morse var jag väldigt pigg när jag vaknade så jag hoppas på upprepning av den detaljen i morgonbitti!
 
(har varit duktig och gymmat onsdag och torsdag vilket känns i form av lite träningsvärk)
 
peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: