EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-10-16
22:15:53

Skogen med Ville busbäver

Idag efter jobbet och efter att jag kollat på Eleonora så cyklade jag ut till Tuve och tog mig en lång skogspromenad med bästaste Ville. Han var pigg och glad (som vanligt). Amelie är fortfarande kanske inte helt pigg efter tryckisen så hon hade inte orkat gå så långt med honom innan hon for till jobbet så jag erbjöd mig att ta en sväng med honom. Vi hittade alla möjliga spännande stigar och det var mysigt att gå runt där. Luktar så gott i skogen när det regnat! Han fick springa lös och hämta pinnar åt mig och vi tränade på inkallning (alltid bra att repetera sånt). Han hoppade i alla vatten/lerpölar han kunde hitta och gjorde supersnabba race bland träden. Vi var nog ute i 45 minuter tror jag så vi båda fick oss lite motion över stockarna och stenarna. Ville rörde sig nog tredubbelt så mycket som jag och i betydligt högre tempo så han sover nog gott i natt  (jag med) :D

Jodå, nog kan busfröet sitta fint också... bara man har näven full med godis så går den bruna bävern med på det mesta haha :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: