EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-10-22
22:00:58

På spåret och Styrkelabbet

Tänka sig att även denna måndag blev kanon (sa jag inte det)!

Jobbet gick riktigt bra, det var skoj idag och goda kollegor att ha sällskap av. 

På eftermiddagen ringde Jo och undrade om jag ville med på inspelningen av På Spåret med henne och hennes föräldrar och hur kan man tacka nej till det så !? så vi möttes utanför SVT-huset strax efter fem. Det var en av hennes mammas patienter som jobbar där som hade fixat biljetter.  Det var sjuk roligt!  Programmet ska sändas 4:e januari, ska bli spännadne :D   det var Jens Lekman som var kvällens artist och han är riktigt bra! Jag har bara hört en låt av honom innan som jag gillar starkt!



Efter inspelningen som tog drygt 2 timmar så cykade jag förbi gymmet. Dagens träning var benböj, marklyft och armar. Har hittat en sida som heter styrkelabbet.se väldigt bra sida!  Massor med tips om styrketräning. Ja ghar anmält mig till hans nyhetsbrev också och då får man goda tips. Eftersom mitt oktobermål är att träna på gymmet 3 ggr/veckan så har jag nu kommit på novemberutmaningen!  Jag ska lyckas göra minst tre chins (pull-ups)  i nuläget kan ja ginte göra en enda! spännande utmaning, självklart fortsätter jag med att besöka gymmer 3 ggr i veckan så vi bygger på lite :D 

Somliga har en vattenflaska med vatten i denna hållare, Elinor har ett paket mjölk :D :D haha


Här kommer den låt jag hört av Jens Lekman
 
Gillar den! Lyssnar man noga hör man svenska ord som är insmugna i texten lite här och var :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: