EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-10-01
21:42:31

Ompysslad av syster

En bra dag med jobb som var exakt inom tidsramen. 11-17 och sista tre timmarna fick jag sällskap och lite hjälp av systeryster. Bästa lokförare Josef kom in och hälsade på också vilket var trevligt, han kör sin sista dag på onsdag och går sedan över till gods på Green Cargo, där ska jag åka med någon dag framöver. JIPPIII :D    
 
Systeryster lagar mat åt mig när hon är här och idag fick jag kyckling-lasange, mums! Känns bra att bli omhändetagen ibland, sånt behövs :D

Jodå, hon är bra nöjd med sin insats :D det var riktigt gott :D 
I morgon bjuder dagen på lite jobb och gymmet ska besökas samt rengöring av akvariet. Åter igen en tidig morgon, hmmm, inte taggad, men det brukar kännas bättre så fort man väl kommit upp. Syster ska ju till Ängelholm så hon kommer nog hem först på senare eftermiddagen kan jag tänka. I morgon är det min tur att laga mat och då blir det fisk :D 

peace out
Kommentar:
2012-10-02 @ 15:39:53
#1: Hillevi

Frida har väl berättat att Glampi har fått sluta sina dagar.

Ja, en fin häst var det och alla ni syrror tog så väl hand om honom och Skreppur! Tomt är det nu men ändå skönt att det är gjort. Man måste ta tuffa beslut i bland!
Fritz stod längst ner i hagen och spanade efter Glampi och tutade då och då hela eftermiddagen och kvällen.
Hillevi

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: