EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-10-07
20:29:34

Munter med mördade ben

Efter en jobbdag som slutade 45 minuter senare än den egentliga sluttiden cyklade jag till gymmet och gjorde mig själv glad genom att mörda benen. Tror jag slog personligt tidrekord i att vara på gymmet. Blev ganska exakt en timme, så länge brukar jag inte vara där, dock strechade jag 10 minuter idag också för jag har lite ont i vissa muskler som känns lite korta, kändes skönt (slarvar med stretch annars).

Anledningen till att det blev längre tid på jobbet idag vet jag inte... jobbade på som vanligt och jag tog inte ens full rast, blev totalt 45 minuter på min 11 timmars dag, jag fattar inte vad som gjorde att det gick så segt. Reserven var kvar fulltid och det flöt på bra, Tågab beställde inget mer speciellt än annars, jaja, kan ju vara så ibland.  Hjälpte tågvärdarna på Tågab lite extra idag med att sicka med vatten från ett av deras tåg till ett annat som gick två timmar senare för de hade fått slut där i deras kiosk. Jag skulle ändå ut med bullar till det tåget så jag sa självklart till förfrågan :)   som tack fick jag en kram av favorit-snygg-tågvärden där på Tågab så då blev jag munter :D

Morgondagen bjuder ej på sovmorgon men dock på en kortare dag än denna. Ska bli skönt att sluta mitt på dagen :D får se lite hur kroppen känns om det blir ett arm-mördar-pass i morgon :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: