EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-10-29
09:11:43

Massor med bilder från kanonhelgen!

Denna helg på bästa Smögen var kanon! Jag har haft väldigt roligt och varit glad. Jag har varit ute på det fantastiska stora blå havet som jag älskar så mycket. Jag har gjort några dyk. Jag har druckit öl med goda vänner och hamnat i en sjöbu med gott folk. Det har som sagt varit en väldigt väldigt bra helg. Träffat människor som jag tycker väldigt mycket om.
 
Fin soluppgång fick jag till frukosten på fredagmorgon
Prylarna är framplockade och Åke och jag ska hoppa i och göra två dyk vid centret
Åke och Jag
Jag är en glad dykare jag :D 

Min båtmugg. Viktigt att inte glömma på utfärderna. Kaffe och Mariekex är det som gäller när man sitter och spanar efter bubblor :D
Dykarna har gått under och en stunds väntan innan de kommer upp igen. 
Jag är en nöjd tjej som få vara ute på havet. Tänk om man ändå kunde få vara det mer!
Glada dykare har precis kommit upp och vi är påväg hem igen
Vi fick aldrig något regn på oss. Solen sken hela tiden men man kunde se var det regnade. Hållö blev lätt fuktigt skulle man kunna tro   ;)
Skarvasätt var sista dykplatsen att besöka för denna säsong. Känns trist att det är flera månader innan man får komma ut på sjön igen :(  kommer bli skvatt galen tror jag :(
Calle på gott humör efter dyket :D han är stark
Jag är en glad båtslav

Rolig och knasig helg på ön är över men jag hoppas komma dit snart igen!

peace out




 






 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: