EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-10-17
15:14:17

Ledig dag nr 1

Första lediga dagen av två idag. Jag har hunnit till gymmet och köttat samt hämta sniglar till akvariet som Sergey tog med till jobbet (tänk att jag inte kan hålla mig därifrån fast jag är ledig). Stannade där en stund och drack lite kaffe med mina kära kollegor. Trevligt!


Hoppade av bussen en hållplats tidigare för vädret höll sig på topp och jag ville ha lite sol i mitt ansikte. Måste ju passa på nu när det snart blir mörkt. Tog svängen genom Värdens park, väldigt mysigt! Satt och filosoferade lite i solen också innan jag begav mig in till mitt bo :D



Gillar hösten, den är fin. Spelar inte så stor roll om det är sol eller regnar, jag gillar det ändå.

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: