EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-10-30
21:15:30

Hur gör man?

Nej, jag mår inte bra. Jag mår dåligt. Hoppas jag mår bra snart! 

Dagen till ära tillbringades på tåg. Det var tråkigt. Inte roligt alls faktiskt. Det var en timme som var bra och det var när jag hade Charlotte som tågvärd, hade djup diskussion vilket kanske var bra, jag vet inte... det återstår att se. Suck!

Efter jobbet gick Jag, Lisa, Daniel och Magnus på bio. Senaste Bond-filmen, lagom mycket meningslöst våld och ganska rolig faktiskt. Inte för att jag blev munter eller på bättre humör, kunde inte koppla bort vissa tankar under filmen. Inte bra. Jag måste försöka sluta tänka så mycket. Kanske inte nu, kanske ska försöka lösa problemet i stället, fast jag vet inte hur?

Nä, slut nu. Pallar inte mer av denna skit!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: