EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-10-10
20:03:58

Gött väder

Idag har det varit kanonväder och det väntas även finfint i morgon! :D  Höstens första minusgrad väntas också, hoppas tiden är exakt så jag slipper den när jag cyklar vid halv fem ;-)  det var lite kyligt i morse och övriga dagen har ju bara varit fantastisk! 



Allt gick bra på jobbet idag, väldigt pigg trots störd nattsömn... skojigt i köket på morgonkvisten och även senare fick vi oss goda skratt. Jessica och jag konkade in ett nytt kylskåp i köket också, det gamla var lite trasigt, minusgrader i nedre delen av kylen samt att dörren trillade av lite titt som tätt... inte ok men nu är det fixat :D    I november väntar personalfest i form av en kryssning med Tallink Silja Line och båten Galaxy. Stockholm-Åbo på ett dygn, ska bli kalasroligt! :D

Efter jobbet tog jag min kära cykel till gymmet och gav benen en omgång. Träningsvärken från i söndags är inte helt borta och idag kände jag ju då verkligen vilka övningar som satte sina spår i de olika musklerna.,. då väntas återkomst av värk i morgon :D 

Väl hemma blev det lite små pyssel i mitt bo och sedan några avsnitt av New Girl, rolig serie :D
 
Ser fram mot morgondagen! Ska träffa bästa Jo också :D åh, vad jag längtar!!!!

peace out


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: