EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-10-04
21:58:58

Fotovernissage och gym

En dag i ledighetens tecken har gått mot sitt slut och avslutades i god väns sällskap och med god öl i glaset. Jag och Lisa var på min kollega Paulins fotovernissage som höll till på resturang L'Assassino på Andra Långatan. Hon är mycket duktig! kolla in hennes blogg  ShotByAsk
Det var också många av mina kollegor som var där. Blev tidig hemgång dock eftersom jag börjar kl 5 i morognbitti, men ett par goda öl slank ner (favoriterna Anchor Steam och Hobgoblin), alltid nöjd när barer har mina favoriter!

Övriga dagen bjöd på ett galet pass på gymmet med roddrekord (2 km på 8 min 45 sek... röven och armarna dog!) Körde även en rejäl kvart på crosstrainern som inte var att leka med. Eftersom jag körde mycket styrka på armarna igår så fick de endast jobba i rodden och det som blir av crosstrainern, jobbigt!  Körde endast ben, mage och rygg med vikter idag. Ett kalasigt pass som känns redan nu och med säkerhet kommer kännas även i morgon, nästa gymbesök kommer ske lördag eller söndag, tippar på söndag dock. 


Fröken Elinor och havet
en smått kylig eftermiddag i april på Fotö 
(Foto: Magnus)


peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: