EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-10-29
09:18:31

Första dagen på ny vecka

Förra veckan sa jag att jag inte hade något emot måndagar och det har jag egentligen inte. Fast nu får jag ändra mig lite för jag ogillar verkligen måndagarna efter att jag varit på Smögen. Eller kanske är det snarare söndagarna jag ogillar eftersom det är då jag åker därifrån, jo så är det nog. Det känns så tomt. Tycker för mycket om det, både platsen och människor jag känner där. 

Veckan som kommer ser inte ut på något speciellt vis, fortsätter med gymträningen och jobbar på som vanligt, 11-17 idag. I morgon är det ju som sagt tågåk som gäller, det är jag inte glad över men jag tror jag ändrar mig när jag väl är ombord, brukar vara så. Det var ju flera månader sen sist. Får se positivt på saken. Kanske får åka och kolla på lite båtar så blir jag mer munter. 

Välkommen vecka 44! Ska nog klara av att bemästra dig också!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: