EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-10-12
19:46:45

3:e gympasset för veckan avklarat

En harmonisk dag på jobbet har det varit idag, inte någon slags stress och ändå fått mycket gjort. 

Efter jobbet trampade jag till gymmet och körde ett pass överkropp, lite ben blev det i crosstrainern och roddmaskinen. Körde 1 km på nivå 10 på roddmaskinen, 4 minuter och 16 seknuder blev tiden och jag är mycket nöjd! Rodden fick bli avslutet på passet, dra upp pulsen lite :D  målet med att träna på gymmet 3 dagar i veckan hela oktober har avklarats denna vecka också, Nöjd!  *klappar mig själv berömmande på axeln*

I helgen väntas dykning med Amelie i Gullmarn. Vi åker i morgon kring 10 och återkommer på söndag eftermiddag/kväll. Ska bli väldigt skoj, behöver detta känner jag!



peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: